Kuşlar Böcekler Çiçekler

14:32

 
Merhaba hayata yepyeni bir pencere açtığımız şu günlerde sanki baktığım bütün pencelerde bahar havası hissediyorum yeni bir soluk doldu ciğerlerime.Çok sevdiğim kuşlar bile daha bir başka uçuyor kokusunu sevdiğim deniz daha güzel kokuyor mavisini sevdiğim gökyüzü daha bir mavi geliyor; sıcak bir kahve koyup soğumasını beklerken izliyorum sevdiğim tüm renkleri.
Düşünüyorum ne kadar da büyümüşüm diyorum yüzümde tatlı bir tebessüm oluyor göz altlarımda ise minik minik çizgiler...Bazense göz altlarımızdaki halkalar bizi ne kadar çirkin gösteriyor desekte onlar bizi biz yapan şeyler sevelim onları da.Tatlı olalım şirin olalım hayat başka türlü çekilmiyor çünkü hayat hep bir koşuşturmaca oradan oraya yetişme telaşında kendimizi unutuveriyoruz.Benim yapmayı en çok sevdiğim şey fotoğraf çekmek ağaçların kuşların gökyüzünün kısa bir süre sonra kendime cici bir gün ayırıp güzel güzel fotoğraflar paylaşacağımm.Bu da kısa bir entry olsun burda.Cici bakın kendinize.

Belki bunlara da bakarsınız

0 yorum

Lütfen bir yorum bırakın. Bu, beni de diğer ziyaretçileri de çok mutlu eder.

Şu an kişi var. 06.33

Olmuş mu?

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *