Ozimin Tatlı Sürprizi

17:00




yerle gök arasında yaşarken buldum seni benim güzel sevgilim..
gözlerim dolar ağlarım, gülerim yanaklarım ağrır, yürürüm ayaklarım çeker yükünü, sevinirim yanımda sen, mutsuz olurum yanımda sen, mutluluktan uçarım yanımda sen..



sen hep benimlesin benim güzel sevgilim..
hayatın yoğun yükü şimdi omuzlarımıza bindi büyüdük koca insanlar olduk olgunlaştık değiştik farklılaştık..ama ben hala seninle deniz kıyısında yürümeyi çok seviyorum..fırtınalı günlerde yağmurun sesini, kışın soğuğu, yazın sıcağı..

tüm benliğim senle doldu..ben sen oldum, sen ben..
göz bebeklerinde kendimi görüyorum, kalp atışında sesini duyuyorum en güzel şiirlerinde kendimi buluyorum..canım kocam iyi ki varsın.




Belki bunlara da bakarsınız

0 yorum

Lütfen bir yorum bırakın. Bu, beni de diğer ziyaretçileri de çok mutlu eder.

Şu an kişi var. 06.33

Olmuş mu?

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *