Tiremisu'yu nasıl yaptım ?

12:24

Selam! Mutfakta vakit geçirmeye bayılıyorum sonuç güzel olunca tekrar tekrar yapasım geliyor. 😬
Bu akşam Tiremisu yaptım.Tiremisu benim en sevdiğim tatlılardan frambuazlı pastadan sonraaaa☺️
Yapılışı çokkkk kolay tadı çookk lezzetliiii.
Hemen tarifi vereyim..

Hazır kekk :):):):)

1bardak şeker
1bardak un
2.5 bardak süt
1yumurta

(Ocakta güzelce karıştırarak krema kıvamına getirelimmmm)
(Ardından soğumaya bırakalımmmm)
(Biraz soğuduktan sonra üzerine Labne Peyniri ekleyelim bir kutu)
(Mixerimizle güzelce karıştırdıktan snra kremamız hazır hale gelecektir.)


Hazır kekimizi alalım her katına sulandırdığımız sade nescafemizi keki nemlendirecek kadar dökelim ve ardından arasına hazırladığımız kremayı ekleyimmmmm.Üzerine de kremamızı ekledikten sonraaaa kakaomuzu üzerinde gezdirelim süzgeç yardımıyla. En önemli püf noktası kakaomuzun tadının yoğun hissedilebilecek kadar olması bu yüzden ne kadar bol koyarsak o kadar lezzetli olacaktır. Üzerini dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.Çilek portakal ananas vs. vs. :)
Yapacak olanlara şimdi kolay gelsin bize de afiyet olsun. :)








AFİYET OLSUUUUUUNNNN :)


BİR SONRAKİ TARİFTE NE YAPSAM :)



MMMMM...MİS OLMUŞŞŞŞ.... :):):)

Belki bunlara da bakarsınız

0 yorum

Lütfen bir yorum bırakın. Bu, beni de diğer ziyaretçileri de çok mutlu eder.

Şu an kişi var. 06.33

Olmuş mu?

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *