Yeni Yıl Kurabiyeleri

14:31

Selam yeni bir blog yazısıyla yeiden karşınızdayım!

  https://www.youtube.com/watch?v=cnh09-dH_tA


bu yılınız nasıl geçti?
şükrettiniz mi hiç aldınız nefese?
yürüdüğünüz yollara..
soluduğunuz güzel havalara..
uçan kuşları izlediniz mi?
ya da yürüdünüz mü upuzun deniz kenarında..
özlediniz mi?
sevdiniz mi?
sevildiniz mi?
yeni dostlar edindiniz mi?
dertleştiniz mi?
ağladınız mı?
güldünüz mü?
çok üşüdünüz mü?
çok yüzdünüz mü?
çok güldünüz mü? :)

Bu sene benim hayatımın en önemli kararını aldığım seneydi.Ocak ayında sevgili eşimle nişanlandık ve Temmuz ayında evlendik. Ben hep deniz kenarı olsun istiyordum o da benim fikirlerimi önemsediği için ve çok istediğimiz için deniz kenarında nikahımız kıyıldı.O an hayatımın en önemli kararını vermiştim ve bütün benliğimde bedenimde  bunu hissetmiş olmalıyım ki kalbim duracak gibiydi nikah memuru o önemli soruyu  sorduğunda. :)

Bu sene sevdiklerimden en uzak kaldığım seneydi.Özlemlerini hissedebiliyorum en çokta yalnız kaldığımda.Bazen özlem o kadar ağır geliyor ki..Annemle içtiğim kahveleri yalnız içiyorum..Babamla ufak tartışmalarımızı bile özledim.Ve kardeşim benim en değerlimmm gerçek sevgisine inandığım küçüğüm.

Bu sene ben yeniden ben oldum küçük şeylerle kendimi mutlu ettim zor günlerde geçirdim bol kahkahaları günlerde..Sanırım hayat bu hep iyi olmuyor her şey her zaman.Ama siz yine iyi düşünün.Kimselere karışmayın.Sanırım benim bu hayatta en iyi yaptığım şey kimselere karışmamak kimse kırılmasın diye hep susmak.O yüzden ben hep yalnız kalmayı çok seviyorum kendimle olmayı kendimle zaman geçirmeyi.Kendimle zaman geçirmek deyince de hep Ordu sahil geliyor aklıma..Hava buz gibi soğukta olsa kapkara dalgalarda olsa ben o deniz kenarına gidince hep huzur buldum yürüdüm koştum kendi kendime stres attım o sahilde..Yüksek sesle kulaklıkla müzik dinlemek en çok orada anlamlı ve güzeldi.

Umarım önümüzdeki yıllarda hep güzellikler getirir herkese.
Umarım herkes çok mutlu olur, savaşlar biter azalır umutlar çoğalır İnşallah.
Daha güzel günler daha çok şükredip sevindiğimiz günler yaşarız İnşallah.

Bu yazıda yaptğım yeni yıl kurabiyelerinden bahsedicektim o zaman şimdi başlıyayım.


Malzemeler

2 yumurta
1 bardak şeker (yada pudra şekeri)
200 gram ya da daha az da kullanabilirsiniz tereyağ margarın.
1 bardak süt
2 buçuk bardak un
çay kaşığının ucuyla kabartma tozu
vanilya
tarçın

şekilli kalıplar
oklava
ya da kavanozda olabilir
yağlı kağıt ya da normal yağda olur

180 derecelik önceden ısıtılmış fırında 15 dakika pişirmek yeterli oluyor.
biraz zahmetli ama zamanınız varsa çok kolay :)
yeni yıl yaklaşırken sevdiklerinize hediye edebileceğiniz minik mutluluklardan :)

https://www.youtube.com/watch?v=cnh09-dH_tA


















Belki bunlara da bakarsınız

0 yorum

Lütfen bir yorum bırakın. Bu, beni de diğer ziyaretçileri de çok mutlu eder.

Şu an kişi var. 06.33

Olmuş mu?

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *